Våre verdier: likeverd - respekt - toleranse

Vi tror at gode læringsmiljøer legger til rette for faglig og personlig utvikling. Hos oss er alle like viktige. Du kan forvente å bli hørt, sett og møtt med forståelse. Samtidig forventer vi at du viser den samme respekten overfor de andre medlemmene av skolefellesskapet.

Our values/our mission: equity - respect - tolerance

We believe in building learning environments where our students can develop personally and academically. Every member of our community plays an equally important role. You can expect to be met with respect and understanding. In turn, we will expect you to meet your fellow community members in the same manner.

Kunst ved PVGS (PDF, 43 MB)

Vi er stolte av utsmykningen ved skolen. Vi har mye kunst på området, både i og utenfor byggene våre. Kunsten er presentert i en katalog der du kan lese om det enkelte kunstverket, og om kunstnerne.

Vi håper selvfølgelig at kunsten blir godt mottatt av elever, lærere, ansatte og gjester.

Til Katalogen (PDF, 43 MB)

Interessante sider for deg som ungdom i Nord

Interesting pages for you as a young person in the North